EVENTS & CREATIVE PRODUCTION

AGROTEC online kampaň

Zadavatel:

AGROTEC
Přehrát video
Strategickým cílem kampaně bylo zbavit potenciální zájemce o koupi traktorů NEW HOLLAND T7 a T8 předsudků ze stran technologie, spolehlivosti
a funkcionalit těchto traktorů, které ovlivňují zásadním způsobem jejich nákupní rozhodování.

Do online prostředí jsme převedli divácky atraktivní televizní formát, který automaticky naladil na pozitivní akceptaci prezentovaných produktů. Navrhli jsme sérii šesti videí, které vyvracely mýty
o vlastnostech produktu živou a vtipně komentovanou demonstrací výhod, který stroje NH nabízejí.

4
mil. zobrazení
40
tis. prokliků
250
leadů

Pracovali jsme i s geolokací kampaně

Ta umožnila s velmi vysokou efektivitou zasáhnout potenciální zájemce o traktory NH přímo v oblastech, kde probíhaly zastávky fyzické roadshow zadavatele. Eliminovali jsme neefektivní zásah ve velkých městech, kde by se hlásili spíše zájemci o jízdu v traktoru, než o jeho nákup. Přivedli jsme pouze skutečně relevantní zájemce, kterým dávalo smysl na místo přijet a stroje otestovat.

ZAJÍMÁ VÁS
OBDOBNÁ AKCE?

Spojme se!

Hledáte parťáka pro váš projekt
a zaujala vás naše práce?

TOP PROJEKTY

EVENTS & CREATIVE PRODUCTION

Kontaktní formulář

Event vyladěný do nejmenšího detailu? Víme, jak na to.