Online investiční konference CYRRUS
Zadavatel:
CYRRUS a.s.
Agentura:
CONCEPT LINE
Návrh a realizace:
CONCEPT LINE
Naším úkolem bylo nahradit tradiční zavedenou formu investiční konference společnosti Cyrrus online formátem pro cílovou skupinu stávajících i potenciálních investorů z řad veřejnosti.
Cestu virtuálního studia jsme vyloučili - wow efektem konference se měl stát jednoznačně její obsah, nikoliv kouzla s 3D grafikou. Koncept jsme postavili na reálném TV studiu s velkoplošnou LED obrazovkou, profesionální moderátorce s orientací v ekonomických tématech a na atraktivní dramaturgii. V ní, krom prezentací a panelové diskuse špiček české ekonomické scény, dominovaly prvky téměř konstatní interakce se sledujícími diváky.
Výsledek: reálná účast 1240 sledujících, 633 diváků s aktivní interakcí, sledovanost nad 80 % až do konce přenosu, 167 dotazů zaslaných do Q&A, 1097x hlasování v anketách.







