Komunikační kampaň Parkování v Brně
Zadavatel:
Magistrát města Brna
Agentura:
CONCEPT LINE
Návrh a realizace:
CONCEPT LINE

Parkování v Brně - komplikované a citlivé téma jsme potřebovali v komunikační kampani představit komplexně, ale maximálně srozumitelně. Tomu jsme podřídili grafiku i copywriting celé kampaně s headlinem "PARKOVÁNÍ V BRNĚ, JEDNODUŠE A SROZUMITELNĚ".
Všechny výstupy kampaně jsme napsali jazykem běžného uživatele, bez technických a odborných výrazů. Kreativu vycházející z mapového podkladu města jsme doplnili o jednoduché typo a infografiku. Nakonec to bylo vidět opravdu HODNĚ a VŠUDE: billboardy, hypercuby, tramboardy, CLV. Tisk a distribuce manuálu parkování do 180.000 brněnských schránek. Explainer videa, kinospoty, spoty v rádiích, print inzerce DENÍK a MF DNES, sociální sítě + Mobilní Informační Centrum s dvouměsíčním provozem v centru Brna.








