Retailová konference České spořitelny

Zadavatel:
Česká spořitelna a.s.
Agentura:
CONCEPT LINE
Návrh a realizace:
CONCEPT LINE

Retailová konference České spořitelny

Téma moderní digitální banky bylo hlavním motivem konference 700 manažerů retailu České spořitelny pro rok 2017.
S novými technologiemi ČS, mezi něž patří revoluční uživatelská platforma George, jsme pokusili udržet krok v  řešení technické scénografie. Té vévodila 28 metrů široká panoramatická projekce, pro niž jsme navrhli zcela atypický modul prezentací. Vrcholem odbavovaného obsahu pak byla námi produkovaná série fullscreen videí v drtivém rozlišení 6750x1080 px.
Digitální linii podpořil i host konference, Martin Hausenblas, stojící např. za projektem Liftago. Večerní party ozdobil hudební program v čele s talentovanou Lenny, která je (podobně jako George) ztělesněním budoucnosti svého oboru.

1516183608-ceska-2017-09-12_0085.jpg
1516183630-ceska-2017-09-12_0168.jpg
1516183991-ceska-2017-09-12_0173.jpg
1517327023-ceska-2017-09-12_0220.jpg
1516183982-ceska-2017-09-12_0195.jpg
1517327021-ceska-2017-09-12_0110.jpg
1516183649-ceska-2017-09-12_0348.jpg
1516184048-ceska-2017-09-12_1293.jpg
1516183624-ceska-2017-09-12_0116.jpg
1517327023-ceska-2017-09-12_0338.jpg
1516183674-ceska-2017-09-12_0686.jpg
1516183640-ceska-2017-09-12_0271.jpg
1516183820-ceska-2017-09-12_2048.jpg
1516183857-ceska-2017-09-12_2228.jpg
1517327027-ceska-2017-09-12_2145.jpg
z