Komunikační kampaň Parkování v Brně

Zadavatel:
Magistrát města Brna
Agentura:
CONCEPT LINE
Návrh a realizace:
CONCEPT LINE

Komunikační kampaň Parkování v Brně

Parkování v Brně - komplikované a citlivé téma jsme museli v komunikační kampani představit komplexně, ale maximálně srozumitelně. Tomu jsme podřídili přípravu grafiky i copywriting celé kampaně s headlinem "PARKOVÁNÍ V BRNĚ, JEDNODUŠE A SROZUMITELNĚ".
Veškeré komunikační výstupy byly napsány jazykem běžného uživatele, s minimem technických a odborných výrazů. Kreativní koncept vycházející z mapového podkladu města jsme doplnili o jednoduchou typografii a infografiku. A nakonec to bylo vidět opravdu HODNĚ a VŠUDE: billboardy, hypercuby, tramboardy, CLV, tisk a distribuce manuálu parkování do 180.000 brněnských schránek. K tomu explainer videa, kinospoty, spoty v rádiích, print inzerce v DENÍKu a MF DNES, sociální sítě + Mobilní Informační Centrum s dvouměsíčním provozem v centru Brna. Vše v duchu hesla "JEDNODUŠE A SROZUMITELNĚ".

1575494884-1.jpg
1575495064-208.jpg
1575495068-5.jpg
1575495097-BILLBOARD_ZARI.jpg
1575494886-3.jpg
1575495113-WhatsApp Image 2019-09-10 at 17.44.13.jpeg
1575495051-8c8a427c-0935-42fd-b946-b02bbbcc7dfa.JPG
1575494906-4.jpg
1575495075-408.jpg
1575495095-Výstřižek.JPG
1575495115-YT.JPG